Από το 1999 μέχρι και σήμερα ανάμεσα και σε άλλες κοντινές δραστηριότητες αναπτύσσουμε υπηρεσίες μαζικής αποστολής μηνυμάτων ( SMS ) με πολύ έρευνα για την ελληνική και παγκόσμια αγορά, την τεχνολογία , τους τρόπος αποστολής και παράδοσης καθώς και το κόστος πάντα με ένα γνώμονα, value for money.
“ Πολλές φορές το χαμηλότερο κόστος αποστολής των SMS από κάποιες εταιρίες είναι ένδειξη, χαμηλής ποιότητας υπηρεσιών παράδοσης και ασφάλειας δεδομένων! ”
‘’Ο στόχος μας από αυτό το άρθρο δεν είναι να δυσφημίσουμε άλλες εταιρείες με παρόμοιες δραστηριότητες αλλά να ενημερώσουμε εσάς, τους είδη υπάρχον ή μελλοντικούς πελάτες μας για θέματα που μας προβληματίζουν και να μοιραστούμε δημόσια τις σκέψεις μας. ‘’
Ενώ το κόστος διασύνδεσης των δικτύων κινητής τηλεφωνίας για την μεταξύ τους σχέση είναι συγκριμένο για παράδειγμα 5 λεπτά του ευρώ για ένα sms υπάρχουν εταιρείες στην ελληνική και παγκόσμια αγορά που μεταπουλάνε με χαμηλότερη τιμή.
Το εύλογο ερώτημα είναι πώς γίνετε ενώ η χαμηλότερη τιμή της αγορά ανάμεσα σε cosmote, vodaphone και wind να είναι για παράδειγμα 0,05 ευρώ ανά SMS κάποιες εταιρείες να πουλάμε με 0,03. Από ποιούς αγοράζουν χαμηλότερα και πώς μεταπουλάνε την υπηρεσία αυτή χαμηλότερα από ότι την παρέχουν οι κεντρικοί πάροχοι και μάλιστα για την μεταξύ τους σχέση.
Κάνοντας την δική μας έρευνα σε αυτό το κυνήγι ( των μαγισσών ) διαπιστώσαμε ότι κάποιες εταιρείες τις υπηρεσίες αυτές των sms τις αγοράζουν από εταιρείες στο εξωτερικό που αυτές με την σειρά τους έχουν χαμηλότερο κόστος πώλησης από ότι αγοράς με τεχνικές filtering ή ακόμα πιο σκιώδεις λόγους όπως η πώληση αριθμών και πελατολογίων.
Τεχνικές filtering είναι όταν το σύστημα που έχετε επιλέξει για να στέλνετε τα sms σας για κάποιους αριθμούς κινητών γράφει ότι παραδόθηκε ενώ δεν πήγε ποτέ, για κάποιους άλλους δεν στέλνετε ποτε ενώ σας ενημερώνει ότι η αποστολή έγινε και απλά δεν παραδόθηκε καθώς και άλλα. φυσικά με έξυπνο μαθηματικό τρόπο επιλεγμένα κινητά που κάνετε δοκιμές μπαίνουν σε κρυφό important list και πάνε πάντα με αποτέλεσμα να μην μπορείτε να το καταλάβετε.
Μεταπώληση και μεταφορά πελατολογίων. Σκεφτείτε πόσα θα έδινε ένας ανταγωνιστής σας για να αποκτήσει την λίστα κινητών από τους πελάτες σας.
Καλά το σκεφτήκατε.
Αυτός είναι και ένας βασικός λόγος που δεν παρουσιάζουμε τους πελάτες μας γιατί μπορεί να είναι ανταγωνιστικά μεταξύ τους κανάλια, τράπεζες, δημόσιοι οργανισμοί, ακόμα και μικρές επιχειρήσεις στην ίδια περιοχή που δεν θέλουμε μεταξύ τους να έρχονται σε καμία επαφή η σύγκρουση συμφερόντων.