Αν και πιστεύουμε ότι η μαζικής αποστολή SMS σε κινητά τηλέφωνα είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για ενημέρωση ή διαφήμιση ο τελικός υπεύθυνος για την επιλογή είστε εσείς που διαβάζετε αυτή τη στιγμή το άρθρο προκειμένου να επιλέξετε αν ταιριάζει με το μοντέλο της επιχείρησης και της δραστηριότητας σας αυτή η υπηρεσία.
Χαρακτηριστικά SMS
Άμεση παράδοση
Από την στιγμή που θα πατήσετε το κουμπί αποστολή, χρειάζεται ελάχιστα λεπτά για να παραδοθεί σε όλα τα κινητά που έχετε στην λίστα σας
Μηδέν σε όγκο
ο Παραλήπτης θα έχει για αρκετό καιρό μαζί του το μήνυμα σας και μπορεί να το δείχνει και σε άλλους γιατί δεν έχει βάρος και δεν τον επιβαρύνει να το έχει στα μηνύματα του.
Επίτευξη αδύνατων στόχων
μπορείτε άμεσα να ενημερώσετε εκατοντάδες χιλιάδες ή εκατομμύρια παραλήπτες μέσα σε λίγα λεπτά της ώρας
Αναφορές παράδοσης
Γνωρίζετε ποιος αριθμός έλαβε το μήνυμα σας και ποιος όχι έτσι ώστε μετά από 2 με τρείς αποστολές από τα στατιστικά καταλαβαίνετε και πια κινητά δεν λειτουργούν
Άμεσο Interaction
O παραλήπτης μπορεί να σας απαντήσει άμεσα στο μήνυμα ή να ακολουθήσει κάποιο σύνδεσμο στο internet για περεταίρω ενέργειες.
SMS σε σχέση με διαφημιστικά φυλλάδια
Το διαφημιστικό φυλλάδιο όπως όλοι γνωρίζετε μπορεί να είναι πολύ μεγαλύτερο σε πληροφορία με έγχρωμες φωτογραφίες και άλλα, αλλά ταυτόχρονα η δημιουργία , εκτύπωση και το μοίραζα αυξάνουν κατά πολύ το κόστος. Πολλές φορές ενώ έχει γίνει μια πολύ ωραία δημιουργική παρουσίαση τα φυλλάδια ο καταναλωτής τα πετάει όταν τα δίνουμε σε σταθερό σημείο στο δρόμο , άλλες φορές οι εταιρείες διανομής των φυλλαδίων δεν διανέμουν όλα και το ποιο σημαντικό δεν μπορούμε άμεσα και όντως λίγων λεπτών να στείλουμε μια προσφορά σε μεγάλο όγκο παραληπτών. Τα διαφημιστικά φυλλάδια δεν έχουν ή έχουν μειωμένο interaction.
SMS σε σχέση με email
To email έχει και αυτό πολύ μεγάλη ταχύτητα και χαμηλό ή καθόλου κόστος, σίγουρα είναι ποιο μεγάλο με φωτογραφίες και περισσότερες πληροφορίες αλλά λόγο του αυξανόμενου διαρκώς όγκου αποστολής διαφημιστικών email οι εταιρείες παροχής υπηρεσιών email βάζουν συνέχεια όλο και ποιο σκληρά φίλτρα που κόβουν το μεγαλύτερο μέρος των email ακόμα και αν ο πελάτης έχει γραφτεί σε κάποια λίστα σας και περιμένει την προσφορά σας που ποτέ δεν θα λάβει λόγο του παρόχου του. Επίσης το αν θα πάει ένα email προκειμένου να μην χαρακτηριστεί ως SPAM ακόμα και στο δικό σας πελατολόγιο που σας έχει ζητήσει αυτό το email υπάρχουν πολλοί παράγοντες όπως ένας από αυτούς είναι το reputation, δηλαδή η καλή φήμη ότι δεν έχετε χαρακτηριστεί ως spammer. Ακόμα και αν εσείς δεν κάνετε καθόλου spam και στέλνετε ενημερωτικά μόνο σε άτομα που μόνα τους έχουν γραφτεί στην λίστα σας, μια κακιά συνήθεια πελατών όταν δεν θέλουν να συνεχίσουν να λαμβάνουν άλλα email από εσάς , αντί να διαγράφονται από την λίστα σας τους είναι ποιο εύκολο , ποιο άμεσο και ποιο γρήγορο να πατάνε το κουμπάκι spam με αποτέλεσμα αυτό να χαλάει το reputation σας και να μειώνονται δραματικά τα άτομα που λαμβάνουν το μήνυμα. Φυσικά οι παραλήπτες δεν το κάνουν από κακό και ακόμα καμία φορά το κάνουν για να κρατήσουν ένα μήνυμα στην λίστα spam και να το δουν κάποια άλλη στιγμή με την ησυχία του, απλά αυτό και χωρίς να το γνωρίζουν εσάς σας κάνει κακό.