Το μάρκετινγκ μέσω SMS (Short Message Service) έγινε όλο και πιο δημοφιλές στις αρχές της δεκαετίας του 2000 στην Ευρώπη και σε ορισμένα μέρη της Ασίας όταν οι επιχειρήσεις άρχισαν να συλλέγουν αριθμούς κινητών τηλεφώνων και να αποστέλλουν επιθυμητό (ή ανεπιθύμητο) περιεχόμενο. Κατά μέσο όρο, τα μηνύματα SMS έχουν ανοιχτό ποσοστό 98% και διαβάζονται μέσα σε 3 λεπτά, καθιστώντας το εξαιρετικά αποτελεσματικό στην επίτευξη των παραληπτών γρήγορα.
Τα τελευταία χρόνια, το μάρκετινγκ SMS έχει γίνει νόμιμο κανάλι διαφήμισης σε ορισμένα μέρη του κόσμου. Αυτό συμβαίνει επειδή, αντίθετα με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μέσω του δημόσιου διαδικτύου, οι αερομεταφορείς που αστυνομεύουν τα δικά τους δίκτυα έχουν καθορίσει κατευθυντήριες γραμμές και βέλτιστες πρακτικές για τη βιομηχανία κινητών μέσων (συμπεριλαμβανομένης της κινητής διαφήμισης).
“ Τα sms επειδή έχουν υψηλότερο κόστος για την αποστολή σε σχέση με άλλα μέσα ενημέρωσης όπως το email είναι σαφώς λιγότερα και αποτελούν σημαντικότερη πυγή πληροφορίας! ”
‘’Ενώ παλιότερα τα sms ήταν ένας πολύ διαδεδομένος τρόπος για επικοινωνία ακόμα και ανάμεσα σε ιδιώτες, σήμερα η τάση είναι το email και άλλες εφαρμογές όπως το viber, massager και watchapp λόγο της οικονομικότερης ή ακόμα και ανέξοδης λύσης. Πλέον SMS θα λάβουμε μόνο αν είναι κάτι σημαντικό από κάποιο γνωστό μας που θέλει να το δούμε γρήγορα, άμεσα και σίγουρα, μια και σε όλα τα άλλα μέσα βομβαρδιζόμαστε συνέχεια με μηνύματα ή μπορεί να μην έχουμε internet την δεδομένη στιγμή και μπορεί να μην το δούμε. Αυτό και μόνο αποτελεί μεγάλη ευκαιρία για κάθε σημαντική ενημέρωση, επικοινωνία, διαφήμιση.